marți, 3 noiembrie 2015

Stelute Craciun

O comanda terminata mai repede decat ma asteptam. Am lucrat la ea aproape 2 saptamani, cate 14-16 ore/zi. E greu pana incepi si-ti intri in ritm.
Termenul era de fapt jumatatea lui noiembrie. Initial am vrut sa le fac simple fara floricica aceea din mijloc, dar se pare ca mai mult au fost placute asa. Noroc ca nu m-a lasat perforatorul in drum :)
Dimensiunea stelutei este de aproximativ 7.5cm. Au fost date cu glitter argintiu pe ambele parti, iar floricica este atasata numai pe o parte a stelutei.
La stelutele albastre, rosii si portocalii am folosit 2 nuante apropiate, nu stiu cat de bine se poate vedea in poza, celelalte au fost facute dintr-o singura culoare.




Un comentariu:

  1. Buna Ada,

    Una dintre provocarile lunii ianuarie pe veryscrap este sa facem fulgi quilling. Eu am mai facut fulgi si cu alte ocazii, dar cautam ceva mai frumos.
    Cred ca am scotocit tot internetul, dar nu am gasit fulgi mai frumosi decat ai tai.

    Felicitari si mult spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere