sâmbătă, 3 octombrie 2015

Ornament Craciun

Dupa cum ati vazut... pentru decoratiunile de iarna m-am axat anul acesta pe dantela din bumbac.
De data aceasta am vrut sa fac ceva diferit......si cred ca mi-a iesit. Mai aveam in stoc cateva baze de cabochon si m-am gandit totusi sa le folosesc altfel de pana acum. Am facut doar  4 modele , pe diferite culori, ca s-aveti idee de cum s-ar potrivi in bradul vostru de Craciun sau oriunde v-ar place sa le agatati.
Sper sa va placa !
Ca materiale, am folosit carton gros, hartie 3mm(130gr),panza iuta, lipici, pistolul cu silicon(pt. lipirea margelutelor pe marginea cercului), baza de cabochon, lant bronz,panglica.
Diametrul cercului este de aprox. 9cm, iar baza de cabochon 6/5cm.
Se realizeaza pe comanda.
Pret: 25 lei

.....si  spatele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu