vineri, 2 octombrie 2015

"O, brad frumos"

Am inceput sa lucrez la el din vara. Initial am vrut sa fie format dintr-un singur con, dar pe masura ce terminam unul, parca ceva ma impingea sa-l fac si pe-al doilea, iar la al treilea(cel mare) am spus STOP :) ca nu mai rezistam. Deja ma dureau incheieturile degetelor de la stransul formelor. Daca voi mai avea vreodata rabdarea asta, il voi reface pe nuante de alb.Cine stie, poate la anul? Ca timp de lucru, mi-a luat aproape o luna de zile.
La realizarea lui am folosit carton gros, sfoara, margelute aurii si fasii de hartie 3mm(130gr).
Primul con, care este si cel mai mare are  H=36cm, iar D=11cm.  Al doilea, cel mijlociu, are H=25cm si D=9cm, iar al treilea H=14cm si D=7cm.



5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumuseti! Felicitari pt rabdare. E vreunul de canzare? Macar cel.mic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Liliana, il gasesti pe etsy la vanzare sau mai poti astepta cateva zile cand voi reveni cu un alt model realizat pe con mic !

      Ștergere