duminică, 13 septembrie 2015

Ingerasi

Ingerasii sunt realizati din carton gros pe care am infasurat sfoara.
Pentru aripi am folosit benzi de hartie de 130gr avand latimea de 3mm, iar pentru cap - bile de lemn  pe care le gasiti in magazinele de specialitate. Va mai trebuie si cateva margelute albe perlate(pentru coronita-nu stiu cat de bine se vede in poza), strasuri, perforator (cel mai mic posibil, in forma de floare-tot pentru coronita) si dantela.
........si gata ingerasul :)
Cel mare are inaltimea de 15cm si latime aprox. 15cm , iar cel mic 8cm respectiv 7cm.
Se realizeaza numai pe comanda.
Ingerii (in special cel mare) se mai pot folosi si ca varf pentru bradul de Craciun.



4 comentarii:

  1. Foarte frumosi ingerasii, ce preturi au? M-ar interesa ambele variante

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Liliana, preturile sunt afisate putin mai sus :)

      Ștergere
    2. Multumesc. Scuza-ma, nu am vazut, am fost orbita de frumusetea ingerasilor :)

      Ștergere
  2. Buna seara! Sunt si eu interesata, dar nu am gasit preturile. Foarte frumosi!

    RăspundețiȘtergere