duminică, 7 iunie 2015

Pandantiv

Ieri a fost o zi plina de lucru, m-am jucat cu culorile si le-am tot combinat.
Initial am vrut sa-l fac pe portocaliu si piersica(sunt florile din stanga lantului), dar tot albastrul m-a atras mai mult, parca imi facea cu ochiul :D
Am folosit aceeasi baza de metal cu diametrul de 3cm, ultima piesa pe care o mai aveam. Trebuie sa recunosc ca nu am materiale pt. a creea bijuterii(ma refer la baza, lanturi...) si tocmai din cauza asta am apelat la o curea veche de-a fiimei pe care n-o mai folosea si i-am scos cerculetele de metal.
Florile sunt realizate din aceeasi hartie de 80gr., latimea fasiei fiind de 1mm, pe care le-am lacuit.
M-au intrebat cativa daca nu fac si pe comanda. O sa fac in momentul in care ma voi aproviziona cu  toate materialele necesare.
Sper sa va placa si acesta !



2 comentarii:

  1. Ada!!! Your quilling job is always stunning!!!! Love!!!!
    Have a great week!!!

    RăspundețiȘtergere