sâmbătă, 16 mai 2015

Atelier

Astazi am reusit sa realizam o felicitare. Cartonul si elementele matritate au fost pregatite de mine.
Cursantii au realizat doar floarea, care a fost destul de migaloasa, avand  diametrul in jur de 9-10cm.
Am facut cateva poze cu etapele pe care le-am parcurs. Daca voi primi poze de o calitate mai buna de la cei care-au participat la atelier, cu siguranta le voi posta si pe acelea.
Cred ca v-am mai spus, aparatul meu nu face poze bune decat la lumina naturala.
 Felicitari participantilor, Catalina, Oana, Catalin(ca de.......am avut si un cavaler printre noi), Ioana si Adriana, care spre surprinderea mea n-au avut nevoie de prea mult ajutor!!!
Durata atelierului a fost in jur 4 ore.


Aceasta este poza primita de la Ioana,  care a iesit cu mult mai buna , culorile se apropie de realitate.
De la Catalina
Acestea sunt ale Oanei si Catalin



2 comentarii: