sâmbătă, 9 mai 2015

Atelier

Cateva ore petrecute cu mult drag , realizand un suport pentru candela.
Culorile au fost alese de cei doi cursanti.
Cu toate ca atelierul a durat mai mult de 3h, timpul parca a zburat. Intr-adevar, nu este pentru prima oara cand depasim timpul alocat cursului si asta din cauza ca nu pot anticipa viteza de lucru a fiecarui cursant. De fiecare data imi calculez timpul in care realizez lucrarea, timp pe care-l inmultesc cu 2, rezultand timpul in care un cursant ''poate ''efectua lucrarea si cand spun cursant ma refer la faptul ca se afla deja la un nivel mediu de lucru. De multe ori s-a dovedit ca acel timp ar fi trebuit sa-l inmultesc cu 3 pentru a rezulta timpul real pentru cursant, cu toate ca lucrez cot la cot cu ei si incerc sa le aduc lucrarile la acelasi stadiu.
Am facut cateva poze, dar  nu sunt multumita de calitatea lor si asta pentru c-am folosit blitzul sau......mana mea o fi de vina :D
 Nu uitati, urmatorul atelier este pe 16 mai, detaliile le gasiti pe pagina mea de  facebook.
https://www.facebook.com/adaquilling

 Am uitat sa fac poze si cu candela, dar ii voi ruga pe cei care-au participat sa-mi trimita cateva poze si le voi atasa mai jos.
Si asa cum am spus.........am primit 2 poze. Multumesc,  Oana !


3 comentarii:

  1. Ce frumooos! Sunt sigura ca esti o profesoara tare exigenta : )) daca ies asa minunatii de pe mainile invataceilor tai. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Lacramioara, chiar sunt, asta ti-o pot confirma ei !
      Dupa parerea mea, daca tot faci un atelier ,macar omul sa plece multumit acasa de rezultatul final si sa doreasca sa mai revina cu drag si alta data.
      Ca drept dovada, aceleasi persoane imi calca pragul atelierului si asta ma bucura enorm. Da si se munceste enorm in orele acelea pentru a realiza "minunatiile" alea de care spui si numai ei iti pot confirma cate piese quilling ajungeau la cosul de gunoi si iarasi o luam de la capat pana eram multumita de rezultat. Fara exercitiu nu se poate nimic.
      Acum sa nu credeti ca-s chiar atat de "rea" hahahaha

      Ștergere
  2. Chiar atat de rea, nu : ))) dar mi se pare de apreciat ca preferi calitatea atelierului, inaintea banilor. Serviciile bune, inseamna clienti multumiti si reclama pozitiva! Felicitari! La cat mai multe ateliere, prin care sa invete cat mai multi aceasta tehnica atat de frumoasa.

    RăspundețiȘtergere