miercuri, 11 martie 2015

Ou

Am mai avut cateva tentative cu ouale astea acum 2 ani. Inca nu stapanesc tehnica asta suficient de bine. Problema apare la final cand trebuie sa imbin cele 2 jumatati. Nu stiu cati dintre voi va confruntati cu treaba asta.  Poate n-am stat suficient de mult sa gasesc o cale mai usoara. Bine......... astea-s secrete profesionale la urma urmei, pe care nimeni nu ti le va dezvalui.......si este normal sa fie asa.
Am lucrat pe un ou de lemn cu lungimea de 7cm si diametrul aprox.5cm pe care l-am imbracat in folie alimentara si peste care am adaugat elementele din hartie. Hartia folosita a fost de 1.5mm latime , neagra, iar la final am dat oul cu acrilice. Probabil ii voi mai adauga cateva floricele mici grena la mijloc,ori la baza.
Sper sa va placa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu