duminică, 1 februarie 2015

Flori de cires

Am taiat din nou hartie , cu spor de data aceasta .
De mult vroiam sa fac flori de cires folosind hartie de 1-1.5mm latime. Parca altfel ies. Am mai facut 2 tablouri micute acum vreo 2 de ani zile cu flori albe si roz. Diferenta este colosala, cel putin asa mi se pare. O sa vi le atasez si pe ele ca sa le revedeti.
Urmeaza sa fac si pe alb, apoi sa le asez in rame.
Pentru fiecare petala, am folosit 2 lungimi de A4 , iar la boboci,1 lungime A4. Gramajul hartie este de 160gr.din colectia Cameleon. Frunzele au fost taiate cu matrita.

Si cele vechi

4 comentarii:

  1. Ce minuni pot iesii din manutele tale! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ada de unde ai cumparat matrita pentru frunze?

    PS: E foarte frumos ceea ce faci:) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Am primit matritele acelea.Au fost cumparate de pe ebay, daca nu ma insel. Sunt la set de 13 bucati ( Susan's Garden).

      Ștergere