joi, 12 februarie 2015

Floarea(Steaua) din Bethleem

Asa cum am spus, am refacut-o si pe alb. Am prins-o intr-un buchetel de flori mici portocalii pe care le aveam facute.  Oricum, nu va ramane in varianta asta.
De data aceasta, am folosit doar 2 lungimi de A4 la florile albe si 2-3 la cele verzi pentru a se incadra in rama pe care o am si ma refer la adancimea ramei. In interiorul florilor am presarat cateva margelute mici, negre.
 Si pentru ca a fost ziua mea , vreau sa-i multumesc Lacramioarei de la Quilling Gift , 
http://cadourifistichii.blogspot.ro/ ,pentru minunatul ei cadou , privind noua mea identitate vizuala.  Ce-i drept, a avut mari emotii, pentru ca nu stia daca o sa-mi placa, dar sincer va spun, a fost exact pe gustul meu si parca mi-a ghicit gandurile.
 Multumesc  mult  draga prietena !!! 

11 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Nu pot sa inteleg cand reusesti sa faci atatea minunatii! ♥

    Dar acum sunt curioasă: cum o fi facut stampila..? :))

    P.S. : la multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Denisa, mergi la un centru unde se realizeaza stampile, cu logo-ul personalizat. Alegi dimensiunea, modelul, culoarea stampilei si ei iti creeaza stampila dupa logo (vectorizat)

      Ștergere
    2. Multumesc mult de raspuns, chiar m-ar interesa sa-mi fac si eu. :)

      Ștergere
    3. Multumesc mult Denisa <3 !!!

      Ștergere
  3. Cu drag :*
    La multi ani, frumosi, creativi si sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult , Lacramioara ......si pentru raspunsul dat Denisei !!!

      Ștergere
  4. Absolutely beautiful copy nature. I admire and greet

    RăspundețiȘtergere