sâmbătă, 7 februarie 2015

Floarea din Bethleem

  Denumirea ei stiintifica este Ornithogalum dubium si este o planta care face parte din familia Asparagaceae fiind originara din sudul Africii.
  Am incercat pe cat posibil s-o fac cat mai aproape de realitate. Dupa ce am inceput-o, mi-am dat seama ca n-o pot incadra in rama pe care o am, asa ca… o voi folosi la o alta lucrare.
  O voi face si pe alb,probabil si pe galben, dar de data aceasta la o scara mai mica, in asa fel  incat sa-i pot face si tulpina si cu vedere din lateral.
  La floarea  portocalie, am folosit 3lungimi de A4 pentru fiecara petala , iar la cele din mijloc(verzi), 4 lungimi (la baza)si 3(pentru varf). Am lucrat cu hartie de 1-1.5mm.
Sper sa va placa !
Si floarea cum arata.....acesta este linkul catre floare http://flowers-kid.com/star-of-bethlehem-flower-orange.htm


8 comentarii: