vineri, 23 ianuarie 2015

Flori

Am inceput de ceva timp sa-mi tai hartia la 1mm, 1.5mm si 2mm. Mi-a luat destul de mult timp sa exersez. Au fost si zile cand vroiam sa renunt, numai eu stiu cata hartie am aruncat. Teama cea mare cand incep sa-mi tai hartia este ca nu cumva sa-mi retez degetele cu cutterul sau cutitul. Mi s-a implementat adanc in creier. Exista posibilitatea ca instrumentul de taiat sa mai si alunece :D
Va atasez mai jos pozele cu ce-am lucrat si instrumentele pe care le folosesc la taiat hartia.O banala rigla de metal, un cutit la care trebuie sa tot schimb lama(cam la o coala de hartie am observat) si cutterul. Am lucrat numai cu hartie de 130gr.
S-aveti spor!!!
Merita efortul, credeti-ma, chiar daca veti face febra musculara !!!


8 comentarii:

  1. Ado! your heart is beautiful, enchanting. The frame looks very elegant. Lovely it. I admire and greet

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you everyone for all your lovely comments xxx !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folsesc un distrugator de documente... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folsesc un distrugator de documente... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foate mult proiectul :X ma inspirat sa fac si eu un tablou dar cu bucati de frunze lipite :D , dar ma intrebam rama de unde e cumparata, ca mi-e cam greu sa lucrez eu una din lemn de la zero . Multumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foate mult proiectul :X ma inspirat sa fac si eu un tablou dar cu bucati de frunze lipite :D , dar ma intrebam rama de unde e cumparata, ca mi-e cam greu sa lucrez eu una din lemn de la zero . Multumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere