joi, 4 decembrie 2014

Bufnita

Am vazut ca este la moda sa faci bufnite din sfoara, hartie, lut polimeric sau materiale textile.
Daca va intereseaza simbolistica ei, gasiti pe net si bune si rele :D
Totusi, eu o consider ca fiind simbolul intelepciunii si a cunoasterii, mai ales ca a mea este alba :)
 M-am apucat de ea, pentru ca primisesem  o comanda, altfel , nu cred ca m-apucam de bufnite.
Mi-a cam dat bataie de cap bufnita asta, am muncit o zi intreaga la ea sa fac modelul.
Asa este, fiecare model iti ia multe ore de munca, mai ales de gandire. Este ca un fel de puzzle, unde trebuie sa asezi piesele exact acolo unde trebuie.
Nu stiu in ce masura am reusit, va las pe voi sa decideti !!!
Are aproximativ L=12cm, l=9cm.


5 comentarii:

  1. A doua :D

    Cu drag,
    "prietena" : )))

    RăspundețiȘtergere
  2. All three have wonderful personalities all there own - truly beautiful art that I wish I could cone close to myself

    RăspundețiȘtergere
  3. complimenti bei lavori, brava passa da me www.metalfimo2 ciao.

    RăspundețiȘtergere