marți, 25 noiembrie 2014

Stelute

La stelutele acestea am folosit un alb perlat spre roz. Nu stiu cat de vizibil poate fi in poza. Albul acesta l-am cumparat la top acum vreo 2 ani de zile si am tot "tras" de el. Am  cautat in magazinele de specialitate exact nuanta asta .....si n-am gasit-o  , ba era un alb mai inchis, ba mai deschis....De fapt, nici magazinul de unde am achizitionat hartia nu mai exista. Ma bucur c-am reusit sa ma incadrez in foile pe care le mai aveam.
Asa ca.....pentru alte comenzi, nu voi mai putea folosi acelasi alb.
 ......si pe albastru, ca sa le puteti vedea impreuna. Urmeaza si pe alte culori.

9 comentarii:

  1. Wow, so many beautiful snowflakes how did u get time for all these?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, dear Dany, I am working day and night to make them all.
      I am a quilling making robot :D

      Ștergere
  2. Ai o rabdare de fier si pentru acest lucru te admir! (dar si pentru capodoperele pe care le faci lol ☺ )

    Mult, mult, mult....-ai inteles tu ideea :)) -spor si asteptam cat mai multi fulgi!! -poate va ninge si pe-afara, nu numai pe aici pe la tine.... :))

    ~D

    RăspundețiȘtergere
  3. Welcome to Ada, stars are beautiful. I cordially greet

    RăspundețiȘtergere
  4. Super nice!!!

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere