joi, 10 iulie 2014

Interviu

Nu stiu daca va mai aduceti aminte, dar acum ceva timp cand  am participat la un concurs,am spus ca voi reveni cu noutati. Aci gasiti lucrarea http://ada-quilling.blogspot.ro/2013/12/blog-post_21.html cu care am participat si cu care am si castigat concursul, impreuna cu  ,Pily Nunez. Premiul  a constat in luarea unui interviu  si publicarea acestuia in revista britanica Quillers Today.
De abia zilele trecute, a aparut in editia de vara a revistei si m-am gandit c-a sosit timpul sa-l postez.
 Ii multumesc pentru efortul depus, doamnei Philippa Reid  care este editorul acestei reviste extraordinara !


4 comentarii:

  1. Congratulations on such a publication and intelligence. Beautifully create your quillingowe work. Best regards

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you very much, dear Eliza !

    RăspundețiȘtergere
  3. Congratulations dear friend. I really like your creation to the challenge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Pily, congratulations to you too !

      Ștergere