sâmbătă, 22 martie 2014

Broscuta vesela

Este pentru a doua oara cand particip la provocarea de pe Quilling Guild.
Referitor la prima participare din decembrie 2013 voi reveni cat de curand cu noutati.
Tema aceasta consta intr-o lucrare la alegere  in care avem voie sa  folosim doar 4 culori: alb, roz, galben si verde(o singura nuanta/culoare) , toate asezate pe un background negru. Initial,  m-am gandit ca va iesi o "varza" cu atatea culori . Va las pe voi sa decideti . Lucrarea nu am lipit-o , doar am asezat-o pe carton negru, in ideea ca o voi folosi la altceva. Nu ma incanta prea tare negrul, dar asta a fost cerinta.
Am ales broscuta, pentru ca n-o mai facusem de mult si parca mi-era dor sa-mi exersez mainile :) Lungimea ei este de 9cm.
Aici se desfasoara provocarea unde  veti gasi si  detaliile.
https://www.facebook.com/events/491173620987345/
 Prima parte a concursului se va incheia pe 30aprilie.



4 comentarii:

  1. Oh, how sweet! I lkie corolrs and your filigree technique!
    Ada, tha's amazing!
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, what a beautiful turtle, real art! Have a nice weekend

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Eliza, the same for you !!! xxx

      Ștergere