luni, 10 februarie 2014

Ou

Sa stiti ca m-am cam chinuit la el. Partea problematica e cand termini cele  doua jumatati  si nu stii  daca se vor imbina perfect sau nu.
Am folosit un ou de polistiren cu lungimea de 7 cm pe care l-am taiat in doua. Am infasurat partea de sus a oului in folie alimentara si am inceput sa lipesc piesa cu piesa. La fel se face si cu cealalta jumatate. E greu cand trebuie sa lipesti pe folie, pentru ca iti aluneca piesele si ai toate sansele ca munca ta sa se duca de rapa. Voi posta mai jos o parte din etapele lucrului. Imi cer scuze ca n-am apucat sa fotografiez oul exact in culoarea initiala pe care am folosit-o(rosu). Ulterior m-am apucat sa-l vopsesc cu acrilice: burnt umber, metallic copper, mocha, metallic bronze si metallic titanium gold, haotic, bine-nteles. Le-am folosit pe toate acestea pana cand am ajuns la culoarea care mi-a placut cel mai mult.

Produsul final:)
O parte din etapele de lucru

3 comentarii:

  1. Foarte frumos, reusit, multumim penru informatii Ada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Marius, trebuie sa existe si o alta metoda, folia asta iti da batai de cap !

    RăspundețiȘtergere