sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Cruce (6)

Am mai primit o comanda de cateva cruci, am reusit doar doua sa fac pana acum, culorile n-au fost alese de mine ci de cea care va intra in posesia lor. Mai am de facut inca doua si ma gandeam sa inversez culorile, adica  maroul deschis sa inlocuiasca maroul inchis si viceversa iar modelul sa ramana acelasi. Sa vedem ce-o iesi ! Crucile au fost date pe spate de 3 ori cu aracet ca sa fie cat mai tari si sa nu se-ndoaie. Au si agatatori, dar am uitat sa le pun. Lungimea lor este de 20cm iar latimea 16cm.
O sa-mi fac timp sa postez si paleta de culori cu care lucrez, astfel incat sa se poata alege culorile.
 Sper sa va placa !!!
Se pot realiza pe comanda.
Pret: 60 lei

2 comentarii:

  1. Great done. A lot of different coils. After all, it's your style and I love it. I like the color choices.

    RăspundețiȘtergere